Minun paikkani

Kuva: Kalle Hiltunen

Ylivieskan asemanseudun kasarmintori oli aiemmin rautatieläisten asuinalue. Viime vuosina aluetta on kehitetty kaupunkilaisten kohtaamispaikaksi. Rakennuksia on kunnostettu ja alueelle on tehty tori. Kaupunginjohtaja Maria Sorvisto on ollut mukana alueen monissa vaiheissa.

Kalle Hiltunen

Vain tilaajalle

Lue koko palsta Henki-lehden numerosta 4/2026. Alta pääset näköislehteen tai tilaamaan oman lehtesi.