Minun paikkani

Ylivieskan asemanseudun kasarmintori oli aiemmin rautatieläisten asuinalue. Viime vuosina aluetta on kehitetty kaupunkilaisten kohtaamispaikaksi. Rakennuksia on kunnostettu ja alueelle on tehty tori. Kaupunginjohtaja Maria Sorvisto on ollut mukana alueen monissa vaiheissa.
~ Tilaajille